We say hell yeah

Hej på er!
Torsdag idag och jag är ju ledig vilket har varit helt fantastiskt skönt! Vaknade vid 9, låg och drog mig till halv tio då jag gick upp och gjorde frukost, satte mig framför tvn och åt... Sen tog jag en liten promenad och hjälp va varmt det var, haha, blev lite smått chockad när jag blev så jäkla varm!
Sen när jag kom hem så började jag laga mat, så det blev köttfärssoppa, och den blev super god dock jävligt stark ;) Menmen, hoppas dom andra klarar det bättre än jag gjorde, haha!
Sen har jag suttit lite framför datorn, duschat och nu har jag läst  lite ekonomi eftersom vi har prov i det imon, och om 1 timma går min buss in till staden då jag ska möta upp Hanna för att köpa present till Larsson, såå ja, får börja göra iordning mig nu och sååå, det är nästan 5 grader i skuggan nu, hur gött?! Får nog bli skinnjacka och kanske converse ;) Den är inte dålig den!
Men ha det jätte bra nu och gå ututututututut om ni inte redan varit det för det är ju så underbart ute!
 
Tjohej!
Sitter i pappas gamla skjorta, det är gött att gå runt i om något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0