Tillbaka till rutinerna

Hejhej! Nu har veckan dragit igång och jäklar i havet va jag har varit trött.. Haha inte bra detta. Igår efter skolan drog jag till Therese där hon bjöd på lite mackor och fika, perfekt start på veckan måste jag säga! Tisdag idag och vi började dagen med digitaltskapande, så tråkigt så jag dör... Sen håltimma som vanligt till tjugo i ett då vi hade idrott, va fruktansvärt roligt idag faktiskt måste jag säga! Sen va det bara engelska kvar då det va någon tjej/kvinna/dam som prata om USA lite så... Drog till gymmet efter skolan och oj så skönt det var idag! Och inte alls mycket folk, brukar vara det runt den tiden men idag va det precis lagom!
Och nu slocknar jag, så ska nana så ha det bra och sov så gott alla :)

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0