Same sunday

Godmorgon!
Jag har kommit på att mina söndagar ser i princip likadana ut hela tiden... Haha, alltid en go sovmorgon och frukost, sen blir det oftast plugg beroende på vad man har, eller någon film för att sedan på eftermiddagen åka in och träna för att sedan komma hem och duscha, äta och kanske plugga lite till eller kolla tv.
 
Det är en standard söndag för mig vilket jag gillar faktiskt, har alltid saker att göra, så man slipper tänka på att det är måndag imon. MEN vi är lediga på torsdag så det kommer ju bli fruktansvärt gött måste jag säga!
yey, nu fick jag svar av Larsson, så nu blir det att kötta magen på gymmet med henne idag! Det är ju sjukt underbart, benen och magen är det absolut roligaste att träna enligt mig. Så detta blir brabra! :)
Hoppas ni får en bra söndag nu alla, gå ut och gå en promenad iallafalll, nu när solen lyser där ute! Man blir på så mycket bättre humör verkligen.
 
Tjohej!
Naw, från 1:an hohohoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0