Män kommer alltid vara män

Hej! Igår va det fredag och jag väntade på Annelie på stan en stund sen gick vi runt där ett tag, hon köpte en present till en kompis och ja, själv så köpte jag för närmare 1000lappen, och för dom som känner mig så vet ni ju att jag är väldigt snål så det gjorde lite ont... ;) Kom i vilket fall hem vid 16 då jag bara tog det lungt, sen åt jag,mamma och pappa en god räksallad innan jag åkte in till stan för att kolla på bio med Annelie, vi kollade på Django Unchained, tycker den va riktigt bra faktiskt! Kom hem vid 12 och somnade seeeen, no shit... Haha.
 
Idag är det lördag och jag har inte gjort ett skit än så länge, Therese kommer snart så ska vi kolla på Melodifestivalen senare ikväll, mymys på det ja. Ne nu ska jag dra mig och göra något, haha gud va jag har ruttnat här hemma idag, seriöst... Så jäkla tråkigt har jag haft de. Började dock kolla på Pretty Little Liars, verkar bra det jag har sett i alla fall. Men hoppas ni får en bra dag/kväll, jag lägger upp lite bilder snart :)
 
Tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0