Hehe opps

Hej! Va ett tag sen kände jag... Har varken haft ork eller vilja att skriva något nu på lovet för jag har haft det hyffsat fullt upp.. Skriver lite kort nu vad som har hänt varje dag sen ger jag er en rejäl bildbomb istället :)
 
I söndags va vi hos farmor och åt... Haha kommer inte ihåg om jag gjorde något mer... Ta inte illa upp!
Måndags så chillade jag med mamma hemma och sen åkte vi in och tränade på kvällen, blev ett spinningpass och lite på gymmet efteråt.
I tisdags kom Larsson hit, vi tog en promenad och lagad middag till mamma och pappa så tände vi massa ljus och åt gott när dom kom hem, så sov hon hos mig.
På onsdagen gjorde jag en jääääätte frukost till mig och Larsson, för att sedan åka in till stan och fika med Malin, sen ta bussen hem till mig med Larsson igen och börja göra iordning oss och äta osv... Sen vid 19 tiden åkte vi in till Alingsås och därifrån vidare till Nicolai för lite "mysfest" som Therese sa så fint, haha, men det va allt trevligt!
Sov hos Larsson då och på torsdagen, alltså alla hjärtans dag så kollade vi film på dagen och sen åkte vi in och handlade lite med hennes föräldrar, hämtade sedan upp Hanna så åkte vi hem till dom igen, åt tacos och fruktsallad och började kolla på 3 usla filmer, så vi satte på Rock of Ages, älskar den filmen, så bra musik med! Sen idag blev vi väckta tidigt för att dom skulle till Kungshamn, så 8 satt vi och åt frukost, va verkligen som en zombie... Kom hem halv tio typ, halv sov i soffan innan vi åkte bort till farmor och käkade, sen har jag kollat på Maria och Mindy programmet på datan, skojsigt! Nu ska jag ta en lååååååångt och go dusch känner jag, så jag hoppas ni får en jätte bra kväll alla och ett bra avslut på lovet :) Lägger upp massa bilder snart från veckan som gått då!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0