Här ligger jag ja

Hej! Idag är det tisdag eller ja, har varit tisdag får man väl säga ;) gårdagen innebar bara plugg på engelskan och idag vanlig dag med " massage" på idrotten, skulle dock vilja kalla det " avslappning med små rörelser", lite besviken... Sen va det iaf engelska prov som gällde och det kändes väldigt bra så det va ju gött de!

Sen tränade jag efter skolan och åkte sedan hem och har bara tagit det lugnt vilket behövdes! Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sova, så ni får sova så gott.

Tjohej :)
Haha, en utav bilderna är från cafet , det va i princip alla bord som spelade kort, såg lite skojigt ut ;) eller så är det jag som har tråkig humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0