Ha ha ha

Ja, jag märkte ju att appen funkar nu så det va ju bra! Mycket lättare att lägga upp bilder osv då. Igår då så drog jag till Therese med chokladdoppade jordgubbar och daim, vi tog det mest lungt hela dagen/kvällen, kollade på melodifestivalen när det börja och herregud, det sämsta jag varit med om... Brukar ju oftast finnas nåååågon som är hyffsat bra iallafall, men inte denna gången inte! Dock är programledarna väldigt sköna, även om Danny var nåååågot nervös, men han visa ju upp sig lite och det va fint. Hahah. Sen efter det kom Love, så hade han hyrt film och så gjorde han vitlöksbröd som var otroligt goda! Händig kille du har Therese ;)
 
Idag tog jag lååång sovmorgon, sen åkte vi bort till farmor och åt där, tog en promenad med lilla vovven också. Sen när jag kom hem så kom Annelie typ direkt så hjälpte hon mig med matten och sen käka jag och så kollade vi lite tv, helt enkelt en hyffsat slapp helg och dag!
Imon är det skola vilket är lite segt men man får tänka på att det är lov snart och att tiden går så sjukt fort! Och vet ni vad, nu ska jag sova för jag är faktiskt lite trött här!
Så ni får sova så gott, ska lägga upp lite bilder från helgen snart!
 
Tjohej! :)
Haha how cute

Kommentarer
Postat av: annelia

nästan vockert

2013-02-03 @ 23:53:15
URL: http://swedishjapanese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0