Go out and sit down

Hej!
Idag är det torsdag vilket innebär att det är fredag imon vilket är hur underbart som helst! Igår så åkte jag bara hem och chilla sönder... Hade lite panik över att jag inte pluggade någon matte igår då jag hade prov idag... Dagen började med att våran ekonomilärare smsade igår kväll och sa att han va sjuk så vi fick sovmorgon till 9.30 idag vilket va gött. Sen hade vi svenska då vi ska lära oss danska och massa skit, doesn't make sense... Sen hade vi håltimma då jag pluggade på matten, kändes bra faktiskt... Vi gjorde ju provet innan lovet men sen fick vi tillbaka det och så hade han ringat in dom uppgifterna man inte kunde typ, så delade han in oss i grupper så fick vi gå igenom svaren på några tidigare lektioner... Sen idag då fick vi ett liknande prov med dom uppgifter man skulle kunna, och vet ni vad? Jag fick ALLA rätt där, fyfasen va glad jag blev!
Sen va det i vilket fall Natur och sen drog jag och tränade, kom la hem runt 17 tiden då jag har duschat, ätit och pluggat. Så jag har varit duktig idag för en gångs skull ;)
Nu ska jag snart ta lite kvällsmat och sen ska jag nog lägga mig, så ni får ha det så bra och sova så gott när ni nu lägger er ;) Imon är det freeeeeeeeeeeeeedag!
 
Tjohej!
How cute?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0