Go dag!

Hej! Idag är det onsdag och en dag med ett äckligt matteprov... Hoppas det gick hyfsat iaf, haha fyfan för matte! Efter skolan åkte jag hem, va hemma i 15 min innan jag åkte in till stan igen för att prata lite nya övningar på mitt gym schema jag har. Sen mötte jag Hanna på stationen, så gick vi till Nygrens och fikade med lite Afternoon tea, satt där några timmar och bara tjöra. Drog sedan och köpte present till min lilla bror som fyller år på söndag! Sen va vi hos henne en stund innan mamma hämtade upp mig så åkte vi hem och kollade lite på Sverige matchen, men va så hemskt så gick därifrån efter ett tag ;) och nu ska jag sova, så ni får sova så gott!

Tjohej!
Ja det blir lite random bilder från idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0