Everybodygotadarkside

Hej!
Idag är det fredag, eller ja... Snart lördag ;) haha! Dagen började med lite sovmorgon till 9.15 så jag tog bussen med min lilla granne och tjötade på bra där! Sen va det lite naturkunskap och sen engelska, dock gick jag och Amanda liiiite tidigare för vi hade bokat Indoot kl 12 så ja, blev 45 min på indoor och efter det kände jag bara att jag hade kunnat ramlat ihop helt seriöst... Haha. Blev iaf 35 min på gymmet också, fick verkligen kämpat mig igenom det för oj så jobbigt det var!
Sen kom jag hem runt halv två då jag åt och duschade, sen har jag bara tagit det lungt!
Helgen består av att träffa Therese imon och sen plugga, kanske träna om jag är flitig i plugget ;) Haha, ha en bra natt! Sov sååååå goootttt
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0