Åh trötta lördag!

Hejhej!
Igår så slutade vi tidigare för våran lärare var sjuk, så jag kom hem strax innan 14, tog det bara lungt och sen gjorde jag iordning mig lite och åkte in till staden för att möta upp Ebba, Malin och Carro för att köpa med oss lite mat hem till Malin, då det blir sista gången vi skulle kunna vara där då hon flyttar imon... Malin köpte sushi och vi andra pizza, sen kollade vi även på en film men jag halvsov igenom hela den så har inte riktigt koll på vad den handlar om eller om den är bra ;) Sen fick vi även besök av en mus så då blev det ett jäkla liv på oss alla... Haha!
Åkte hem vid tolv och la mig direkt, vaknade upp idag vi halv tolv av ett tomt hus... Sen idag har jag bara chillat, ätit, duschat, städat, pluggat och nu har jag gjort kärleksmums! Åh så gottigt ju!
 
Snart ska jag äta lite igen, som pappa sa "Det enda vi gör i denna familjen, det är att äta" haha och det är fasen sant, menmen ;) Man måste ju överleva! Sen ska jag bort till Annelie och kolla Melodifestivalen och bara tjöta, sååå ja. Hoppas ni får en trevlig lördag alla!
 
Tjohej!
HAhahahah förra gången jag bakade kom jag på nuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0