1 €%RU+You are my heaven

Hej på er!
Idag är det söndag och det snöar som fasen... Igår blev det ju inget med Therese så jag satt och tjötade med mamma och pappas kompisar som va här, trevligt det med. Sen gick jag en liten promenix med Lukas och sen kom jag in frusen som en isbit och satte mig och bara lyssnade på dom vuxna ;)
Idag har jag kollat på Melodifestivalen, State of Drama är ju kärlek... Trodde verkligen inte att dom skulle gå vidare för svenska folket är lite halvt dåliga på att rösta fram dom bra.. Men dom röstade fram dom och oj så glad jag blev! Haha.
Har ätit nu och snart ska jag ut och övningsköra med pappa, kör på pappas jobbgård så det gör ju inget om man kör lite dåligt just där, haha, bra förhoppningar jag har om mig själv... Meeen, ska man ha körtkort när man fyller år typ så är det bara att köra på ;)
Hoppas ni får en bra söndag!
 
Tjohej!
Hahah asså ja...

Kommentarer
Postat av: anelia

SÅ JEVLA SNYGGA <3

2013-02-17 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0