You lift me upppp

Godmorgon!
Igår åkte jag och Moa till Larsson där vi åt goa varmamackor, kollade film, tjöta och bara hade det riktigt roligt! Kom inte hem förrän halv två, hehe. La mig verkligen direkt när jag kom hem och det var sååååå skönt!
Idag har jag bara hunnit äta frukost och nu fick jag ett sms så då får man lite killbesök snart, myspys på det. Annars blir det bara en lugn dag, Larsson skulle kanske klippa mig men får se hur det blir med det nu, finns ju flera dagar men ja, kan nog få till det på något bra sätt ;) Ha en bra dag alla!
 
Tjohej!
Vi taggar Larsson?!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Vi taggaaaaaar!!!!:DD

2012-09-03 @ 22:24:14
URL: http://juliialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0