You can dance, yeah

Halloj! Bara tagit det lungt idag och kollat på The vow, bra film! Nu har vi gjort iordning oss och ska strax åka in till stan för avskedmiddag för min kusin, usch känns lika hemskt denna gången som i vintras/våras... Men hon kommer få det sååå bra tror jag så man får se det positiva!
 
Men ha en grym kväl alla så skriver jag kanske när jag kommer hem eller imon :)
Tjohej!
Satt och läste i en resekatalog förut och så kom denna goa bild upp på Maldiverna... Mina kusiner har varit där och det verkar vara ett helt sjukt fint ställe så dit får man nog se till att åka! Landet består ju av 96% hav, så det är lite coolt ändå.
And then we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0