What doesn't kill you makes stronger

Hej, ska försöka skriva lite här nu då utan att få ett psykbrott!
Igår var det fredag vilket innebär den sämsta skoldagen på hela vecka, inga raster och slutar 16 så det är inte skönt någonstans.. Sen åkte jag iallafall med hem till Malin, tjötade och åt bara, haha, men det var en riktigt härlig eftermiddag med prat som kändes som att det hjälpte lite... Sen när jag kom hem så chillade jag bara med Sex and the city, hehe. Idag har jag bara hunnit äta frukost och läst 1 av 2 kapitell av naturkunskapen, blä orkar inte menmen, måste göras så lika bra att göra det nu med en gång så blir man av med det sen!
Ikväll ska jag och några tjejer till Ebba, ska allt bli trevligt att få tänka på annat känner jag, funderar nästan på att lägga mobilen hemma så jag slipper bli onödigt sur, haha. Får se om jag hinner skriva något innan jag dra för nu ska jag städa och fixa lite sådär, annars får ni ha en super bra dag!
 
En negativ sak då, Tjejer suger... Seriöst, åååh speciellt en tjjej nu åååh man blir såååå himla glad när man tänker på dig, fyfan
( såklart är inte "mina" tjejer hemska, men ja ni fattar..)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0