We are never ever getting back together

Hellooo folket!
Igår drog jag bort till Ebba vid halv fem, sen pratade vi bara mest och sen kom Backman och Hanna, så åt vi och bara hade en allmän myskväll, så himla skönt att inte behöva tänka på det för en gångs skull, bara få skratta och känna att det faktiskt är bra egentligen.
Kom hem vid tolv då jag gjorde iordning mig och la mig och kollade lite bloggar och sen somnade jag vilket var fruktansvärt skönt!
Idag har jag inte gjort ett piss, ska kolla på Föräldra Fällan som går på tv om en stund, sen funderar jag på att dra ut och gå eller nåt sånt, skönt att få rensa tankarna och så. Men ha en bra söndag alla!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0