Tisdag!

Hejhopp, tisdag idag vilket innebär en ganska seg dag men har fått skrattat väldigt mycket ändå! Började dagen med digitaltskapande, lååååååååång lunchrast, idrott då jag och Ebba tog en ganska lång promenad och sen var det sista samhällskunskap vilket är så otroligt segt men våran lärare är väldigt bra måste jag säga!
 
Efter skolan drog jag till Hälso där jag satte mig och åt, sen chillade jag bara och sen kom mamma och efter ett tag även pappa så satt och tjöta med dom och Anna ett tag innan dom gick och jag gick in till gymmet och körde, brände på som fasen idag och det kändes otroligt bra! Nu har jag även fixat tid med Emma (instruktör) som ska hjälpa mig med ett bra program så att jag kan få rikta in mig på det jag verkligen vill osv, känns bra! Sen var jag och pappa hemma vid 19 och sen har det inte hänt så mycket, dusch,plugg,tv och seriöst, Svenska Hollywood fruar, asså dom är ju så dumma i huvudet vissa och vissa är ju lite små goa men herregud va sur man blir av att kolla på det!
Nu ligger jag bara här och fick reda på för en stund sen att vi hade sovmorgon imon så börjar inte förrän 9.30 istället för 8.00, himla gött!
Ne nu ska jag allt ta och dejta min säng, så myspys då! Godnatt och sovgött.
 
Tjohej!
söt tjej efter träningen, höhöh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0