Tillbaka!

Hejhopp! Nu bor jag hemma igen vilket faktiskt är väldigt skönt, även fast det har varit grymt skönt att vara ensam, eller ja, med Julia då ;)
Igår så kom jag till lägenheten och så åt jag och Julia, sen städade vi iordning och packade och sen drog hon och jag satte på en film och kände att huvudvärken blev ännu värre och sen stensomnade jag i soffan, vaknade efter någon timma och så kom pappa efter ett tag och så kom jag hem och packade upp och allt det där. Sen kände jag att huvudvärken bara blev ännu värre, japp jag hade världens migränanfall igår, hade ont i hela kroppen också så mådde lite skit igår kan jag säga!
 
Idag vaknade jag och mådde inte bättre alls så stannade hemma idag, har bara chillat vid tvn med mamma så det har varit skönt. Känner att jag "måste" vara frisk imon för vi ska till Carro ( min kusin ) för hon har avskedsmiddag imon kväll för hon åker ju ner till Sicilien igen på tisdag och är där 1 månad tror jag och sen åker hon till Playa del carmen i Mexico... Blir allt gött avundsjuk asså... Menmen, nu ska jag ta och göra något så ha det bra alla!
 
Tjohej!
Tog en bild från hennes facebook med här har hon iallafall jobbat nu i ett halvår... Såååå gött!
 
Och hit ska hon... asså blir lätt att fira jul i Mexico iår ;) Har inget emot de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0