Sorry for everything

Hej på er!
Idag är det onsdag och det har bara varit en helt vanlig skoldag... När jag och Carro slutade gick vi till Willys och handlade lite, sen mötte vi Ebba och Malin, drog hem till Malin och fixade lite mat och sen fick vi även pluggat lite och bakat tårta till fredag ;) Myspys!
Pappa kom och hämtade mig vid åtta och nu sitter han och jag här med datorerna och chillar, haha, får fortfarande hjälpa honom med facebook eftersom han är hyffsat ny i det ;) Haha!
Ska ta mig en dusch och sen blir det att nana, längtar änna efter sängen, hehe :) Ha det bra och godnatt!
 
Tjohej!
 
Innan midsommar iår, woooho va roligt jag hade med familjen och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0