Open up your eyes

Hej! Måndag idag vilket är lite segt men slutar ju 13.20 på måndagar så helt okej dag ändå. Hade först samhällskunskap, naturkunskap, mentorstid, svenska, lunch/rast och sist matte, ganska många lektioner på så kort tid märkte jag nu, haha ;) Efter skolan tog vi iallafall klart korten till vårat lilla projekt som vi ska redovisa i digitaltskapande imon, skönt att det äntligen blev gjort...
När jag kom hem så la jag mig i soffan och kolla på tv + åt mat, sen gick jag på en låååång promenad med Annelie, fick pratat en massa och det var nice, hehe. Sen har jag pluggat lite och kollat X-factor, och nu ligger jag här och ska nana nu , myspys på det yes! Men ni får ha en god natt, hehe dröm sött och allt det där!
 
Tjohej!
hahah palla att min kropp ser helt mongo ut, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0