Never gonna be alone

Hejhopp, torsdag idag vilket är hyffsat chill! Började dagen med entreprenörskap och sen svenska, så fruktansvärt tråkigt och jobbigt... Sen var det lunch och lååååång rast för att sedan ha matte som faktiskt gick helt okej idag, sen fick vi skippa naturkunskapen, fick plugga inför provet så jag drog vid halv två till bussen med Johan så tjötade där och väntade och det var så underbart att komma hem någon timma tidigare!
Nu sitter jag här och är hungrig, mamma har gjort potatismot och korv, men jag hatar verkligen korv så vet inte riktigt hur jag ska göra, haha, ilandsproblem...
Sen blir det att dra in och träna, har kännt mig ganska duktig denna veckan... Tränat på Hälso + promenader, funkar!
Nu ska jag och min tomma mage ta och dra fixa något, så ha en bra och grå dag nu! Haha
 
Tjohej!
Ja men tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0