Like I did before

Hejsan!
Igår var det bara en vanlig måndag, efter skolan drog jag, ebba och carro och fikade, Malin var tyvärr sjuk så det blev bara vi tre! Sen va det hem och i stort sett bara slappa, kollade faktiskt på lejonkungen, tycker den är så gullig och växer aldrig ifrån den känner jag, sen kollade jag även klart Grease.
Idag har det varit en händelserik dag i skolan... typ iallafall... Började med digitaltskpande där jag och Ebba fick lite smått panik över alla bilder som skulle vara klara osv, men vi fick helt enkelt börja om eller vad man ska kalla det, ett stort SUCK på det... Sen under lektionen drog vi bort och "fotade" lite på Willys men jag köpte lite choklad för det är min bästa vän och den sviker mig aldrig, haha ja, jag äääääälskar choklad! Sen fick jag kram av Anton och Ludde vilket resulterade i en kollapsad lunga... okej lite överdriv där men det kändes verkligen så, haha! Sen efter skolan var det bara hem och chillat lite, börjar kolla på vilken bok jag ska läsa till min bokrapport.. ååh så kul.
 
Nu sitter jag iallafall här i sängen, nyduschad och go, ska snart soova och sen imon slutar vi vid 12 vilket är gött! Men ha det sååå bra, godatt :)
Tjohej!
Söööt va? Gjorde egen varm choklad när jag kom hem och gissa om den var go! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0