Leende på läpparna

Halloj! Min kväll har varit helt galet bra måste jag säga, vi har bara suttit och snackat ossååå, sen kommer la Anton (min granne) och vill hoppa in genom mitt fönster när vi sitter i sängen, och jag orkar inte resa på mig så han hoppar in genom Sebbes fönster... Allt slutade med att dom tre killarna satt inne i Sebbes rum och spelade Sleeeender eller va det heter... hade jätte kul då, verkligen :))) Sen har vi bara legat och myst och ännu mera prat, så underbart!
Han drog lite innan 23 och då åt jag lite, kollade sex and the city och sen gjorde jag iordning mig och nu ligger jag här och ska sova nu, mina ögon går verkligen i kors! Uuuusch... Hihi.
Men jag kommer definitivt somna med ett stort leende på läpparna! Bland dom bästa känslorna är ju att somna glad!
Godnatt :)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0