Go kväll!

Halloj! har verkligen haft världens mest chill dag idag, fast det behöver man ibland! Har hunnit kolla på på 3 filmer under dagen vilka var Top Gun, The lucky one och Soul Surfer, bara Top Gun har jag sett innan, men dom andra två var riktigt bra måste jag säga! Snart ska jag sätta på en till, "Snakes on a plan" har sett den innan sååå, men den är helt okej så får bli den, lite dricka och popcorn! Då saknas bara en grej, min gose... Hade jag inte vart lite små "sjuk" eller om man ens kan kalla det sjuk... Men då hade han kommit så ja, det är lite segt när det blir så!
 
Ne nu ska jag ta och göra iordning min säng och gosa ner mig där :D Låter änna myspys!
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0