Don't you wait forever

Hej goingar!
Igår va det en ganska chill skoldag, började halv elva med engelska och vikarie så kollade på en grymt dålig film... Och sen vart det lunch och sen lite entreprenörskap och sen skulle vi till hörsalen för att göra något "spel" så man kan vinna lite pengar, känns ju gött att göra det i skolan även om jag inte fattade ett skit av vad man skulle göra, men man skulle kryssa i lite grejer osv så det ska nog ha gått bra :)
Sen slutade vi strax efter 15 så drog jag och Malin till Max och köpte med oss lite mat hem till henne, sen gjorde vi la inte så mycket, vi åt och väntade på Ebba och Carro som kom vid 18 då vi satte på en skräckfilm och sen åt vi, sen tog vi med oss våra 2 tårtor, kakor, godis och ostbollar om man så fint ska översätta det ;) och dricka då såklart, som sagt, vi hade ju våran "tjockis"kväll igår och det var myspys, sen en till skräck och sen massa tjöt och skratt! Somnade vid 1 och sen idag åt vi bara frukost och sen åkte jag hem typ, har bara chillat och nu ska jag försöka plugga! Kuuuuul...
Får se om jag skriver sen annars får ni ha en bra dag :)
 
tjohej!
 
ska njuuuuuta ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0