Bra helg!

Halloj! Helgen har faktiskt blivit väldigt bra måste jag säga, igår när vi kom till min faster då säger hon " Ja, vi delar in det i två "akter"" och ja, då menade hon att vi skulle äta två middagar... Carro fick ju bestämma så :) Men det blev först en jätte kräftskiva, med räkor och kräftor, bröd och såser :D Mums! Och sen någon timma senare så blev det grillat med massa tillbehör! Och efterrätt blev banankaka och plommonpaj. Kan säga att jag grät verkligen av skratt igår när vi åt, det enda jag behöver säga är väl att min farbror blev en aaaaaning full, så jag och mamma bara bröt ihop när han gjorde en rolig grej som bara vi såg ;) haha! Sen kom vi hem vid 1 och då la jag mig direkt!
 
Idag då, då åkte jag och mamma till Gällstad och köpte lite grejer och åt lite mat sen var vi hemma vid tre då kom min gose pöjk hit, försökte få honom till att se klart Sex and the city filmen som jag höll på att kolla men det gick inte så himla bra ;) Menmen! Han drog några timmar senare och nu ligger jag här och bara njuter av att det fortfarande luktar kille i sängen :') Nästan så man köper killparfym bara för att få ha något gott att lukta på ;) haha, ne har ju honom så får la nöja mig ;) hahahaha nu är jag trött märker jag.
Men ha det så bra och godnatt!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0