You don't get another chance

Hejsan!
Ligger just nu i sängen och chillar lite sådär, haha. Måndag idag och hyffsat chill dag för mig, slutar ju 13.20 så är hemma lite efter 14, härligt!
Väl hemma har jag bara lyssnat på musik och varit så nära på att somna flera gånger, så galet trött... Usch! Åkte iallafall till Hälso med pappa och skulle tränat men jag orkade verkligen inte så jag satt bara och kolla på folk och väntade på Emma ( instruktör ) som jag skulle prata med angående ett schema inne på gymmet, ska verkligen komma igång nu, känner mig faktiskt ganska taggad nu när man liksom har något att gå efter! Kom hem 20 och kollade på X-factor, och ni som inte har sett det och inte vill veta vem som går vidare slutar läsa NU.... Awa!! Fasen va bra hon är, helt chockad, hon är ju bara 14 år liksom?
Nu kan ni läsa igen ;) haha, sen efteråt skulle jag duscha och då säger dom att det inte går att duscha i duschen där uppe så måste gå ner där det är cpkallt så ja, i-landsproblem , men hatar det så ;)
 
Och nu ligger jag här för en dejt med sängen, tisdag imon vilket är en lååång dag men få lektioner så det är la skönt på ett sätt!
Ne nu ska jag allt dra mig, ha det suuuper bra :) Godnatt!
 
Tjohej!
Hahah palla, nyduschad tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0