You are my angel, I'm sure

Halloj!
Då är man hemma och känner att man bara tar det lungt och känner doften av nybakadebullar :D så underbart!
Klarade simningen, dock var det så jäääävla jobbigt, fyfan asså! Haha, usch :( tillslut va det bara jag och Carro + killarna, och när jag skulle dra carro i den livräddningsringen så är det ju självklart jag som är sist så killarna står där och hejar på vilket gör det ännu jobbigare :( haha!
Sen va det dags för prov i samhällen, vilket kanske gick helt okej, haha! Provet slutade i att 2 st satt med sina mobiler och blev utslängda, sen lite tillsägelser, men jag är duktig flicka :D Tog bussen och kom hem kvart i fyra typ, och nu ska jag ta och äta och slänga mig i soffan, toppen ju :)
Ha en go tisdag nu då alla :)
 
Tjohej!
 
Ser att jag har badat, typ huden känns helt cp även om man har duschat... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0