X - factor

Asså jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om x-factor, menmen, det funkar väl när man bara chillar hemma en fredags kväll!
Är ensam just nu och sitter och kollar på sporten, bra tjej här yes ;) Dock blev det väder nu, men det är alltid bra att ha koll på...! hehe. Vädret var ju trots allt mitt favorit program när jag var liten ;) fråga mig inte...
Nu ska jag kolla resultatet av xfactor och sen blir det Modern Family och sen får jag allt ta och nana, imon blir det klassfest på kvällen och plugga gärnet på dagen!
Orkar inte men måste, så bara att göra det! Blir ju av med det redan efter tisdag veckan som kommer :)
Sen är'e looooov, woooho, lär antagligen stå i varje inlägg nu, har börjat neräkningen ;)
Men nu ska jag dra mig, sov så gott när ni nu än går och lägger er :D
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0