What love really means

Hallå igen!
La mig i soffan förut och när jag kom på att jag hade lovat mig själv att ta en promenad idag tog det emot... Men tillslut fick jag tagit på mig lite kläder och drog ut och gick i 45 min, jäkligt gött väder också men fan va mycket kläder jag hade på mig, klasströjan och skinnjacka + halsuk... Alldeles för mycket när det är sol och man får hyffsat fort, haha ;) Men ni som är lediga eller har slutat och inte har något att göra, GÅ UT! Man mår ju så gött efteråt och då kan man känna att man verkligen kan ligga inne resten utav dagen om man nu vill det, toppen ju!
Bara ett litet tips sådär ;) haha, nu ska jag fixa lite mat och sätta på tvn, hahah lat.se blir det här nu ja ;)
 
Tjohej!
 
Ny inkommen tjej, haha och ja, jag sitter i bikiniöverdel, jag vet inte varför men jag älskar det verkligen hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0