What did I use to think of?

Nu vet jag ärlig talat inte varför jag skriver... Är uttråkad men "orkar" inte lägga mig.. Haha mitt typiska problem :(
Nu på kvällen har jag gått runt och testat massa bikinisar, har alltid tyckt att jag inte har några men det märkte jag nu att jag hade, haha! Sen kom jag dock på att vi har ju klädsim ändå så egentligen spelar det ju inte så stor roll vad man har på sig under ;) Smart tjej!
Sen snackade jag med Ebba och så kom vi fram till att jäklar va mycket det har regnat detta året eller?! Helt galet när man tänker på det, HELA TIDEN i princip ( ja, vi pratar om intressanta grejer, haha ) men bläääää, bara dånar ute för att det regnar så fruktansvärt mycket!
Och nu ska jag faktiskt ta och stänga av här och nana, måste ju tagga simningen imon, jag ska verkligen bara lägg mig på rygg och flyta omkring, bra det med! Hhaa, men ha det bra och godnatt!
 
Tjohej!
Sol VS Regn?
 
Inte så svårt att svara på om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0