We rule the world

Asså pappa sa förut när vi snackade om när idioter från reklam/erbjudande, så sa han att det hade ringt någon sådan till hans jobb och då sa dom något om att dom prenumurerade på någon tidning och det sa pappa att dom inte alls gjorde och då frågade pappa vem som tidningen var uppskriven på, då sa han "Öhm.. Lars Stark" som är min farfar då för er som inte vet, och då frågade pappa hur länge sen han hade börjat prenumerera på tidningen och då sa killen i telefonen " Öhm.. ja..typ... runt 3 månader sen" och då sa pappa " Ja men det var ju roligt för han har varit pensionerad i 12 år, tack och hej"
 
hahahaha asså jag pallar inte, kanske bara jag som tyckte det var roligt men asså jag kommer säkert också bli lite små spydig mot såna när dom ringer när man bor ensam, haha hatar dom :D Men ja, ville bara dela med mig... ;)
 
Tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0