We are here tonight

Halloj!
Måndag idag vilket alltid är lite segt menmen, började dagen med samhällskunskap där det var ngågon man som snackade om kommunen typ, sen naturkunskap där jag knappt fattar vad vi gör och sen svenska då vi satt i grupper och gjorde lite uppgifter, måste säga att jag, Tobias, Adam och Andre är en braaaaa grupp ;)
Sen va det lunch och sen matte, sen ett matteprov, och sen gick jag med Carro till bussen och sen fick jag tjötat med lille Anton också och sen drog jag och tränade och satan va jobbigt jag gjorde det idag men det är ju bra i slutändan ändå så!
Nu är jag hemma och bara sitter här nu och gör inte ett skit, ska snart duscha och sen plugga och äta och massa sånt , och sen blir det CSI kl 21, sköjsköj!
Men ska dra mig nu, skriver senare!
 
Tjohej!
Galna, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0