Trololo sängen <33333

Ja min kväll blev ju som sagt annat än va den skulle blivit, klassfesten blev ju inte av för att vissa var lite för tråkiga ( typ killarna...) synd det!
Och sen kände jag verkligen inte för att göra något, blev typ helt slut av inget och fick världens huvudvärk :s Så jag har bara chillat hemma och kollat film som jag redan hade sett, smart känner man sig när man kommer på det när filmen börjar och man har betalat för att se den!
Smsade lite med Larsson förut och hon är väl inte helt sig själv om man säger så *host,host* hahhaha asså du är så störd men jag gillar dig ändå! <3
Nu ligger jag i sängen och ska ta och nana, imon väntar en dag full av plugg... usch och fy, men hahah nu säger jag det igen, bara denna veckan kvar också :D
Men sov så gott! Godnatt :)
 
Tjohej!
Hahahaha som sagt, jag klär inte i mössa, har knappt aldrig använt det och kommer aldrig göra det heller såååå ja ;) och nej jag ser typ ingenting för mössan är liiiiiite ivägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0