Torsdag och solen skiner!

Hejhopp i solen!
Idag är det torsdag och dagen börjades med en sovmorgon då första lektionen var inställd, så började 9.30 med svenska och då var det debatt, och man sitter ju bara och skrattar, haha! Sen va det lunch/rast och sen matte och naturkunskap. Sen slutade vi tidigare som vi brukar göra på torsdagar så fick slutat 14.30 då jag drog in till stan och fick köpt en av presenterna till Backman, sen lite mer sådär ja men behöver ju inte berätta ifall hon läser ;) Sen fick jag även hittat ett par träningsbyxor, mina som jag fick i födelsedagspresent gick ju sönder efter första gången så fick ett tillgodokvitto och nu äntligen har jag hittat ett par!
Sen drog jag och köpte mig en baguette med kräftröra i, mums på de! Sen drog jag till Hälso och åt där. så ringer pappa och så åkte jag med honom hem, så jag bara åt där sen gick jag, känns bra ;) Men vi hamna i enkelriktat och det blev så kaos va, herregud! Menmen, vi är hemma nu och lever ;)
Ska dra tillbaka till Hälso snart då och träna, blir kanske lite gym och sen spinning, härligthärligt! Skriver mera när jag kommer hem runt 20 :) Ha en bra kväll så länge!
 
Tjohej
Haha lek ni med min data, det är lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0