Tisdag den 16 oktober 2012

Halloj, idag har det varit en sån jäkla äcklig seg dag va :o herregud trodde aldrig jag skulle komma hem! Men nu sitter jag här och kämpar med min träningsvärk... Fyfasen va det bränner i röv och mage idag! Och på idrotten skulle vi göra ett rörlighetstest typ, då man skulle "mäta" va det nu va, hahah, men dra upp benet i 90grader och massa plågsamma grejer, speciellt med min träningsvärk! Haha, men vi klarade allt och sååå, så vi var duktiga ;) Sen var det samhäll och sen var det hemhemhem som gällde!
Nu har jag stekt 2 ägg på hönökaka och ska fixa iordning lite ost och kex + frukt snart, mums på det känner jag! Nu ser jag att jag måste ladda datan och så måste jag äta upp så ni får ha det braaaa så skriver jag snart igen :)
 
Tjohej!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0