Time of our lives

Hallo!
Fick gjort både svenska och engelska förut så det var gött, och det gick fort också så ännu goare ;) Sen satte jag iallfall på "Trust" en otroligt bra men hemsk film, blev väldigt förbannad där ett tag, men tack Larsson gosis för tipset! Sen efter halva filmen så kommer pappa hem och så säger han att det är invigning av nya Hälso gymmet, eller ja, dom utökar Hälso typ ;) Så dit drog vi och jag fick även köpt ett par jeans och pappa en tröja så det blev allt bra. Men jävlar va kallt det va ute nu på kvällen och otroligt mycket folk! Kom iallfall hem efter sju och kollade klart filmen och nu hade jag tänkt ta mig en dusch och sedan blir det Criminal Minds, så ha en go kväll :)
 
Förresten, lyssna på Skin - Sixx AM, fruktansvärt go låt!
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0