Tidsfördriv!


1. Vad heter du? Linnea Stark

2. Hur gammal är du? 17 yes

3. Vart bor du? Västra Bodarna, lite utanför Alingsås
4. Hårfärg? Asså jag vet knappt, haha, pytte blond, brun , ja lite blandat
5. Ögonfärg? Gröna och bruna!
6. Hur lång är du? 1,62 <3 <3 <3 <3
7. Kär?  Nej det är jag inte.
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Brukar dock inte räkna?
10. När och vem kysste du senast? Så fint som han kallas, "C"

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Najj

12. Vill du ha sex nu? Hhaah, är nog liiiiite för trött hahahah
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Asså det blir en jobbig fråga, vi träffades ju i ca 2 år med ett break
14. Dumpat någon?Asså, ja jo det kan man väl kalla det, hehe
15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Som vågar vara sig själva, omtänksamma, roliga, ser bra ut och ett + är ju om dom är vältränade, haha
17. Vad har du för mobil? Min lilla sketna HTC
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Åka direkt till USA och åka runt där

19. Favoritland? USA
20. Favoritfärg? blå och rosa
21. Film? The notebook
22. Bok? Asså jag läser knappt, men 14 år till salu är hemsk men otroligt bra!
23. Killar eller tjejer? tar nog båda, men i olika situationer ;)
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag oftast är glad
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min längd haha
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Min familj
27. En person du älskar - Larsson
28. En person du hatar - HAHA behöver jag ens skriva? Alla vet nog vem hon är
29. Ut och festa eller myskväll? Asså jag älskar ju myskvällar, men kanvara kul att komma iväg också
30. Saknar du någon just nu? Ja det är klart
31. Vad är det bästa som hänt dig? När vi satt och beställde resan till USA
32. Beroende av något? Musik
33. Ditt livs största misstag? Att förlåta så mycket som jag har gjort det senaste
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Kan ju inte säga en...
35. Har du några tatueringar? Nej, funderar faktiskt!
36. Piercingar? Öronen om dom räknas, haha
37. Vem är mest lik dig? Vet inte, alla säger olika
38. Har du någon förebild? Alla som är vältränade, man blir så taggad på att träna då!
39. Vad ska du göra idag? Ja klockan är ju 19 så ska väl bara duscha och kolla GREYS ANATOMY
40. Vad är det värsta du vet? Falska människor
41. Vad är det bästa du vet? Träna och bara ha roligt, att kunna skratta så man gråter
42. Vad åt du senast? Egen gjord pizza
43. Vad vill du ha just nu? Te
44. Vad köpte du senast? popcorn och cola, igår på bion
45. Vem är din favorit kändis? Bon Jovi, ja lite ovanligt kanske ;)
46. Vilken är din favoritställning? Haha det kanske jag inte delar med mig här? ;)
47. Tränar du? Ajjemän!
48. När går du och lägger dig? Runt 22 när deet är skola, slocknar ju verkligen!
49. Vad är klockan nu? 19.09
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, jag är nog faktiskt detta

 

Ja jag vet att texten cpade med försökte pixa men funkar ju inte, himla skit grej :(

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Aww!! Älskar dig!<3

Svar: Älskar dajj <3
iwillalwaysbestrong.blogg.se

2012-10-10 @ 22:43:27
URL: http://Juliialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0