Solsidan <3

Godkväll på er!
Då har man sett säsongspremiären av Solsidan och det är fortfarande grymt bra! Känner bara, ÄLSKA Mickan och Fredde <3 <3 <3 Mest kärlek till dom! Hehe
Sen såg vi på Hellenius hörna och det är ju super bra det med och sen efter det blev det Partaj, tycker dock att 1 timma av samma humorprogram är lite för mycket, räcker med en halvtimma som i dom två första programmen!
Nu ska jag ta och nana och vara ännu mera nervös inför min redovisning imon... Asså jag tror inte det finns någon som hatar att stå inför folk lika mycket som mig? Känns typ som att jag ska spy när jag står där framme och jag kan knappt sova natten innan...Hatar att det är så... Menmen, får ju tänka på att det är över imon!
Iallafall, önska mig lycka till! Hehe, lär behövas
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0