Sick of this shit, be happy, much better yes

Hejhej! Torsdag idag och började dagen kl 8 med entrprenörskap, svenska där vi hade prov och det kändes faktiskt ganska bra, för en gång skull ;)
Sen var det lunch, och dom delar ut kanelbullar idag eftersom att det är kanelbullens dag idag, så fick tagit en där, hehe!
Sitter just nu och väntar på Ebba och Malin som har spanska prov, hoppas dom kommer snart för jag känner mig lite smått alone här.. Haha. Sen har vi bara matte och naturkunskap och sen slutade vi 14.50 då jag, Ebba och Malin ska dra och äta/fika lite, mumsigt ju! Sen efteråt blir det ett gympass och ett spinningpass, känns gött ändååååå :)
Ne nu får jag la dra mig så ha det så bra så ska jag skriva "dagen" sen , låter jätte bra :)
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0