She liked it more

Halloj! Idag har jag inte gjort så mycket, läst på min svenska text och sen bara läst upp den ett x antal gånger, haha! Gick iallafall på en promenad med Ebba förut, typ 1 timma så det var skönt att få komma ut lite, vädret är ju toppen idag med så!
När jag kom hem så värmde jag maten och satte mig och kollade på Ice Age 4, dock slår inget 1:an så, denna var lite för "dramatisk" liksom inte den humorn som det är i 1:an, menmen, nu har man sett den iallafall :) Och nu sitter jag här och kollar på "Vh 1 shuffle", oftast massa bra musik + videor, ganska chill ändå! Ska ta och läsa min text lite mera nu och sen ta mig en dusch så ha en grym kväll :)
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0