Reklam och mera reklam

Paus just nu i filmen "Hopplös och hatad av alla", helt okej är den, är så trött så man orkar ju inte tänka något så ;) haha. Satt och kollade på Patrick, Henrik x2 och Fabian förut i camen när dom lagade mat, duktiga killar ju! Hahahaha. Inte bara kvinnor som kan vara i köket ;)
Ni får ju inte glömma att ställa tillbaka klockan 1 timma nu också, annars blir det rörigt imon ;) Jag och Malin ska ju till Vårgårda imon och kolla på Ebba och Carro som spelar kycklingcupen, sen spelar halva våran klass + Hemsjö där mina gamla klasskompisar spelar så det ska bli super kul :D Så jag skriver antagligen inte innan imon för jag åker kl 9, men skriver när jag kommer hem :) Sov så gott!
 
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0