Oh sunny day!

Godmorgon!
Idag lyser solen, woooho, visst det är kallt men det är de man får ta, är ju iallafall sol och det är ju bara toppen! idag ska jag förhoppningsvis få hjälp av Annelie med en bilduppgift i svenskan som jag ska redovisa på måndag, och sen SKA jag ta en promenad någon gång under dagen, så himla gött att inte ha något att plugga till, visst har ju bildpresentationen men det känner jag inte riktigt som när det är ett prov då man måste sitta som en idiot och plugga ihjäl sig typ, så denna helgen kommer bli otroligt go.
 
Ne nu ska jag dra mig, men ska försöka få in något lite senare :)
Tjohej!
 
hahaha pallar inte att sitta och kolla på alla bilder på datorn, menmen, duktiga var vi ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0