Ögonen går såååå i kors just nu

Halloj!
När dom var klara från spanskan så kom jag med en överraskning:
Vi slutade för dagen! Så himla gött, matten var inställd och naturkunskapen fick vi skippa, glada tjejer som fick slutat vid 12 :D
Då drog vi till Espresso House och tog varsin ceasarsallad och hjälpes vad gott det var! Sen även såklart en kanelbulle till ;) Sen har vi bara kollat runt i någon timma i massa affärer och sen vid 16 drog jag till Hälso där jag kollade när pappa höll i träning och sen drog jag till gymmet en kort stund och sen vidare till Spinningen och jäklar i havet va kul det var idag och det kändes såååå bra! Kunde knappt gå sen ner för trappan, var verkligen helt jäkla slut i benen, men som sagt, det var grymt kul idag med bra låtar förutom "Gangnam Style", asså trodde jag skulle dö när den kom... Haha
Kom hem vid 20 och då har jag bara duschat, ätit, gjort läxa och nu ligger jag här och ska nana! Fredag imon och det taggar vi för ;) Men ha en bra natt!
 
Tjohej!
 
så söt, hehe saknar mormor och morfar nu kände jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0