Lov för min del nu då!

Hallo! Nu är det faktiskt så att jag har lov, woooooho! För imon ska jag med Larsson så ska hon fixa och trixa med mitt hår så det ska bli nice!
Idag va det kort dag då vi bara hade 2 lektioner, entreprenör och svenska! Sen drog jag till gymmet halv elva, väldigt chill att vara där då för det är inte mycket folk alls och om det är någon så är det oftast dom äldre ;) Toppen!
Tillsut kom iallfall Amanda en stund, och sen innan jag skulle gå gick jag till henne och "hängde" huvudet över henne när hon låg ner och gjorde en övning, asså jävlar va rädd hon blev men va kul det var! Haha, så berättade hon att hon åker till Thailand ikväll, man bara.... du förtjänade att bli skrämd...! Inte lite avundsjuk här inte, men hoppas du får det toppen pöss på dajj!
Köpte med mig en ceasarsallad hem som jag och Backman var nära att äta upp på bussen ;) Sen gick jag och tjöta med Anton och nu sitter jag här och måste duscha, haha myspys! Skriver senare, ha det bra så länge :)
 
Tjohej!
namnamanmanamnam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0