Lördag och plugg

Hallo!
Har varit vaken någon timma nu och har pluggat matte ett tag och nu sitter jag med samhällen... åååh blir så trött på dethär! Så himla tråkigt också, finns liksom inte ens en enda liten grej som man ändå tycker är helt okej att lära sig ;) haha ååååh...
Ska väl fortsätta här snart och sen äta, och sen får jag nog börja göra iordning mig och packa lite sådär bra ja! Och in till stan och först lämna mina saker hos Hanna och sen vidare till någon av tjejerna så ska vi göra iordning oss tillsammans och sen blir det lite partyparty med klassen, trevligttrevligt!
Det var allt för mig just nu :D Får la se om jag överlever allt pluggande!
 
Tjohej!
Hatar samhäll ja, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0