Kaos men ändå bra dag!

Hallåhallå! Får la berätta om min dag då, har som sagt hunnit med ganska mycket när jag tänker efter!
 
Började dagen med Digitaltskapande, sen har ju jag och Carro typ 2,5 timmars rast på tisdagar så vi drog in till stan och köpte en halsduk till henne. Och sen tillbaka till skolan för lunch, vilket inte var det minsta gott idag måste jag säga. Och sen var det då dags för klädsim på idrotten... Vi var tvungna att ha tjocka kläder, så hade teamsportia byxor typ och en tjocktröja och på det så skulle vi ju simma 40 längder, asså ni hör ju bara hur dumt det låter, pappa trodde att jag skämtade när jag berätta men nejdå, fick simmat 39 och en halv typ ;) haha, fick "skällt" så mycket på Janne ( läraren va ) men han bara skratta, snällt! Haha, och sen när jag äntligen hade simmat klart så får jag knappt av mig tröjan och kände att jag fick lite smått panik men att bara stå där i bikini sen, det var ju det skönaste på länge måste jag säga ;) haha, sen fick vi duschat och gjort iordning oss och sen tillbaka till skolan för sista lektionen, samhällskunskap.
 
Sen efter skolan då så drog jag, Ebba och Carro till Donken och käkade där, och sen kom Malin efter en stund och åt också, sen skulle jag och Malin köpa glass medans dom andra gick till pressbyrån, och så är dom ju segast i världen så vi hade 2,5 min på oss att springa med endast 2 glassar till tåget, och när vi kommer dit så står Ebba och Carro där och säger att tåget är försenat 15 min typ, man bara jippie, glad jag blir, verkligen! Så sprang Ebba och Malin tillbaka dit och skulle köpa "resten" av glassen, men det slutade med att dom fick kuta till tåget med ingen glass alls så ja.. Sen kom vi till Göteborg och gick till Bion och fixade biljetterna och sen såg vi då på "Taken 2", tycker faktiskt den var bra så det var sköj! Sen kom jag hem vid 10 och imon är jag ledig så nu sitter jag bara här helt ensam och chillar lite, ska göra iordning mig nu och kolla lite bloggar så godnatt på er!
 
Tjohej!
Något trött eller? ;) hha, mitt hår luktar typ blanding av klor och schampo... asså lukten av klor sitter fan i flera dagar... uschusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0