Julgran?

Ja det är just va det luktar hos oss, julgran? Fattade ingenting när jag kom ut från rummet förut och det luktade jul? Haha, hade jag varit så länge inne på rummet.. Haha tråkig är jag. Klagar absolut inte, älskar julgrans/jul dofter, så himla gott!
Jobbigt att det är typ 2,5 månad kvar nu då, till jul och allt! Men har faktiskt börja tänka ut vad jag ska köpa nu till alla, lika bra att börja i tid så slipper man stressa sen ;) Standard Linnea.
Kollade ju på Greys Anatomy förut, och jag kände att detta avsnittet skulle ju kommit som säsongspremiär för oj va dåligt det var förra veckan på säsongspremiären tyvärr.. Menmen, back on track nu då!
Hade tydligen sovmorgon imon så kan gå upp kvart i åtta istället för kvar över sex, ganska bra fast kommer la vara död ändå imon eftersom att jag var ledig idag ;)
Men sov så gott nu alla!
 
Tjohej!
 
Nu är det jul igen å nu är det jul igen och julen varar än till påska, hahaha gud nu ligger jag och nynnar på massa jullåtar, bra detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0