Jadu, what do you wan't

Ne men tjaaa! Idag är det söndag och det är så skönt att inte ha "söndagsångesten", är ju ledig en vecka nu vilket är toppen :D Min dag har varit vääääääldigt lång, haha den tar aldrig slut ju.
Började med att mamma körde in mig till Malin kl 9, sen kom Ebbas föräldrar och hämtade oss så åkte vi till Vårgårda för att kolla på kycklingcupen, himla kul dag att kolla på med tanke på att det var i princip bara 95:or som spelade idag, va b la Ebba och Carro ( KIK ), väldigt många killar från min förra klass (Hemsjö) så myspys att säga hej och lite så till dom :D Sen åkte vi hem vid 12 för hon skulle iväg och jag behövde skjuts hem så ja ;)
 
När jag kom hem så hade pappa hämtat farmor och farfar och sen efter ett tag kom mormor och morfar, så vi käka middag, efterrätt och fikade, mums! Sen gjorde jag iordning mig ett bad, tog med mig musik och cider och låg där en timma nästan, fruktansvärt skönt!
 
Nu sitter jag bara här, ska snart kolla på Solsidan, Hellenius hörna och något annat, så ni får ha en toppen kväll :)
 
Tjohej!
Asså mobba inte våra fina ansiktsuttryck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0