In tha schoool

Godmorgon!
Sitter för tillfället i skolan och väntar på Ebba och Malin, sen ska vi ner och ha digitalskapande vilket är ganska chill med tanke på att vi jobbar individuellt nu med uppgifter så det inte är massa genomgångar och sånt segt. Sen har jag och Carro lååååång rast så då blir det bara att pluggapluggaplugga på samhällen, sen blir det till simhallen och ha livräddning, är inte sådär jätte taggad om man säger så! Och sen väntas provet efter det, uuuuh, om ni inte hör något från mig under eftermiddagen så är det väl för att jag antingen ligger död på botten i simhallen eller för att provet gick sämst så jag sörjer ;) Hhaaha ne men ha en bra tisdag alla!
 
Tjohej!
Rynkig panna, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0